Bubbel-Bubbel goes the...

Vart magsjuk precis..inte kul.
Igår sprang jag mellan toaletten,tvättstugan o soffan. Så mycke motion blev det :P
Idag har det vart betydligt lugnare.
Men som sagt...Bubbel-Bubbel.

Min arbetskamrat Malin va så söt idag..hade med sig en godis-påse till jobbet. Så jag kompletterade med att köpa med mig coca cola.Så vi hade lite mys.Alltid trevligt. Och sen va det en lugn dag på jobbet med..väldigt skönt.

Moster berättade att Helene läser min blogg. Så tänkte bara hälsa så gott. Va några år sen vi sågs. Lite tråkigt. Men jag hoppas allt är bra med dig(Helene)?

Nu ska jag laga lite köttfärssås till mig.har inte ätit ett riktigt mål mat sen i förrgår..o vad jag åt då..kommer ja inte ens ihåg :/

Imån är det Lucia Movie Night(LMN).Hoppas det blir bra filmer..men d verkar inte va så mycke bra premiärer den närmsta tiden.så får hoppas man blir överraskad.

Men men..ha det gött.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Jennifer

Ja jag läser din blogg, jag vet att det är länge sedan men, tyvärr blir det så i livet man hinner inte med allt(har varit lite mycket ibland). Men du ska veta att du och alla ni andra ofta funnits i mina tankar! Jag vissade dig och Anna för Stefan er kusin, han sa att han kommer ihåg dig, ni är ju födda samma år samma månad, är det den 6:e januari eller? Ha de gott hoppas du mår bättre snart!

(Fina blombuketter du gjorde till din pappasbröllop!)

Kram Helen

2008-12-12 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0