Goder afton..goder afton

Dagen har vart ganska lugn....fram till nu.

Gick upp o gjorde mig fin innan jag skulle till jobbet.Hade en lugn dag på jobbet med Grodan .träffade moster,mormor o morfar&co innan jag åkte till götet för att fira me pappa&co. fick massa fina julklappar..kommer lägga upp lite bilder när jag kommer hem imån...(om jag kommer ihåg d)

Men nu till när lugnet tog slut. Min lillebror W började såklart gapa o skrika på vägen hem..och blev värre när vi kom hem.Antagligen trött. Men han gapar ganska mycke annars med.
Han fick massa Spiderman-grejer..bl a en "tattoo"-grej..så nu har jag en fin spindel tattoo  :P
Och min kusin målade en pudel på min arm..mycke vackert :/

Men nu ska jag hem till en kompis o dricka mig lite full..känner att jag behöver det.Är ju ledig imån..underbart.

Från oss alla(mig),till er alla....
                                     En Riktigt God Jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0