Ingen går säker

Nästan alla ja pratar med e sjuka nu ju. Himla jobbigt..framförallt på jobbet. Idag fick vi ta in en vikarie evftersom en va sjuk. Men vikarien blev ju me sjuk i sista stund. Och jag skulle va tvungen att jobba dubbelpass..men hade ju planer jag inte ville ändra. Men en av mina arbetskamrater fick hoppa in direkt efter att ha kommit hem från sin lilla resa. Och jag är jätte tacksam för att hon ställde upp.

nu e d så att mitt jävla internet stänger av sig hela tiden..o av nån anledning så försvann allt jag skrivit. och jag komme rinte orka skriva allt igen..så d blir kortfattat.

Idag har jag vart hos Johan.Han bjöd på middag och vi spelade Guitar Hero III.Han vann hela tiden..men jag skyller det på honom. Han tjötar fan värre än mig :P

Imån ska jag hem till Tina..ska kolla in hennes nya lya,och så kommer Carro.Ska bli kul.Längesen vi sågs. kommer bli mycke skvaller och mycke skratt...o alkohol :P

Vill bara tacka Jenny igen för tipsen på böckerna.

Det e nån skit film med S.Stallone på 6an.med en rätt erotiskt porrig scen..hade jag tänt på Stallone hade jag garnterat viljat se mer..men fan..ne han e gammal...o ganska ful enligt mig


Men ha en bra kväll..morgon..dag..!!!

kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

nää.. han e fn inte snygg det minsta.. en annan sak om det vore Vin Diesel.. :) mumma..slurp*



saknar dig med.. :)

Kram kram

2008-12-18 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0