Jul på Liseberg

Det är både mysigt o roligt att gå på Jul på Liseberg..framförallt när man har trevligt sällskap och vinner stjärnvinst.
Kom hem me en gigantisk kexchoklad.men när jag öppnade skiten så va d ju bara 36 små :(
Tycker allt dom kunde ha tryckt i ett lager till :P
men nu blir d kexchoklad till frukost,lunch och middag i en vecka eller så :P

Sen tvingade jag Johan att dansa på dansmattan i spelhuset. Jag vann i slut ändan..fast han va riktigt duktig..själv missade jag dom där jäkla "knapparna".Måste ju typ hoppa på dom för att det ska regristreras.Men efter alla kexchokladen lär jag ju väga lite mer o kanske lyckas jag bättre då :P

Försökte ta bilder med mobilen..men d va inte tillräckligt ljust.Så man såg ju typ ingenting.
Men lägger upp en bild jag hittade på nätet istället.busigt av mig.

Men ha en bra natt..eller dag..beror ju på när du läser.

nu ska ja lägga mig o käka massa choklad :P




Kramar

Kommentarer
Postat av: -Malin

Heeej!

2008-12-06 @ 17:03:21
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0