mums

käkade precis waffle-fries med lövbiff o béarnaisesås...underbart gott.

och så kollar jag på The League. ganska cool. gillar när det e övernaturligt.


Jag vet egentligen inte va jag ska skriva. d va en lugn dag på jobbet.-..men samtidigt så hände en del.

Jag läser boken Svensk Maffia nu. den e jätte intressant om man gillar att läsa om den undre världen. Just nu läser jag om Hells Angels.Det är jätte intressant. D står om hur det uppstod. Och hur det kom till Sverige. Sen står det hur mc-gänget funkar.med alla möjliga prov kan man väl kalla det. Nästa kapitel står det om Bandidos.d står om dom största gängen i Sverige.
Så är du intresserad av sådant..så tycker jag du ska läsa den..du kommer inte ångra dig.
Men det är en fakta bok bara så du vet :)

Läste klart Liza Marklunds "Livstid" härom dagen.den va spännande.o jag blev en liten mini-detektiv..började söka efter saker på nätet på samma sätt som hennes huvud-karaktär.o d funkar till stor del..lite coolt :P

Men nu ska ja kolla på det sista i filmen..sen ska jag lägga mig.

Ha det gött så länge..kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, svensk Maffia är grymt bra bok.. läste den förra året när jag fick den i julklapp..

Om du är intresserad av sånt så kolla på böckerna "Infiltratören" och "Hanteraren" också.. jag hoppas jag får dom i julklapp.. :)



Ha en bra dag! kram kram

2008-12-18 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0