Shop Shop

Idag har jag vart på Allum..trots snorig näsa.

Fick köpt en jätte söt klänning till nyår.
Och bädd-set med brunt medaljong-mönster.
Sen fick jag köpt mammas julklapp med...hoppas hon blir glad.

Efter shopping rundan så träffade jag o Annette...Mr H och Buddha.Vi spelade biljard.. sen fikade vi.
Kan ju faktiskt skryta med att jag vann 3 av 3 möjliga "matcher". Vi spelade i lag..så alla fick spela med varandra en gång.
Och mina 3 lag vann :P
Men det var ju knappast för att jag va bra.Annette var riktigt grym ett tag..fick ner alla hon petade på.

Nu ska jag käka lite och sen lägga mig..måste bli kry. Imån ska jag o Malin fixa skinka till julmiddagen på jobbet.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0