vädret....eller dålig sömn?

Jag har vart trött o seg det senaste..och jag vet inte riktigt va det beror på.
idag vaknade jag me lite huvudvärk.och känner att jag vill lägga mig igen :P

Fast inatt kan d nog bero på att jag låg på en uppblåsbar madrass. Va hos Tobias igår och blev kvar där.

Jag låg o kollade på Titanic..såg endast d roliga.När dom krockat me isberget bytte ja kanal o såg endast d sista 5minuterna av Doom på 6an.bara av slutet att dömma så tror ja filmen e kass :P

men men..nu ska jag göra rent kattlådan. och sen bär det av till jobbet.

Vill bara säga hej till min kusin Stefan som jag fått kontakt med igen efter ungefär 15år.

Hej hej..:D

kramar

Kommentarer
Postat av: stefan

hej hej

2008-12-17 @ 21:06:11
Postat av: Stefan Kekäläinen

Hej kussen kram

2008-12-17 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0