Shit Britney...ta sång lektioner

Jag är med säkerthet nästan sist med att höra Britney-klippet där hon sjunger för jäkligt.
Fattar inte hur hon kan ha blivit känd om hon sjunger så himla falskt.
Okey,det är svårt att sjunga o dansa samtidigt. Men alla hennes nya låtar är ju hennes röst datagjord på.

Fast va har hänt egentligen..knarkat o supit bort rösten eller? För va jag kommer ihåg så kunde hon faktiskt sjunga en gång i tiden.Eller hade hon bara utseendet...o nån annan mindre söt flicka som fick stå bakom scenen o sjunga,under inspelningarna av Disney-klubben?!

Nog om brittan.

Idag är det lördag.Och vad gör jag då?
Precis,sitter hemma o spelar tv-spel o surfar på nätet. Vilket roligt liv.
Men jag har jobbat idag me,o ska jobba imån(kväll)...sen är det ingen som vill leka med mig idag :(

Fast nästa helg blir det roligt. För då ska det bli bröllop.Pappa gifter sig och jag ska vara tärna. Ska även gö buketterna,så jag har full rulle på mina lediga dagar denna veckan.Måndag ska jag göra ordning handtagen till buketterna.och på fredag ska jag gö buketterna.Ska bli kul,men är nervös..har ju inte gjort en brudbukett på över 2 år :S
Kommer försöka lägga upp lite bilder och så för den som kanske är lite intresserad

Här är länken till Britney-klippet om ni är intresserade
http://video.msn.com/video.aspx?vid=17039c73-fe7a-4a8a-a07f-2c6e0183cf52

ha en bra helg.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0