Alla...utom jag

Har kommit fram till att alla...istortsätt alla...skaffar ungar just nu.
Vet att jag skrivit om detta innan.. men jag har lite andra funderingar osv just nu kring detta ämnet.

Jag vill,som typ alla vet,ha barn. Och vissa dagar är jag så mamma sugen att jag funderar på att stjäla en unge.
Typ ur någon vagn på Ica eller nåt. Men risken att bli upptackt är rätt stor...och vad säger man då?
"Oj, är detta ditt barn? Trodde det var en melon"
Nä,det är ingen bra idé.

Men sen är det ju så många jag känner som har barn eller väntar barn...eller både ock.
Så jag kan ju bara låna någon när jag vill bli avskräckt.

Och varför känner jag en sån press att skaffa unge egentligen?
Jag är 23år gammal. Jag har inte bråttom. 
Jag har inte ens någon att skaffa barn med. Så det får vänta några år till.

Men när jag är 30,så är min tanke att ha kille,barn osv.
Så har jag inte det så får jag skaffa det. 
Kille..nä,,ja kan skita i en kille.Klarar mig utan.Har ju Mr R.
Barn..bara att åka över till danmark. Fast vill ju inte ha en ful halvdansk unge. Så får se om jag hittar någon snygg svensk som kan tänka sig att donera lite soldater.
(och nej tobbe..du e inte tillräckligt snygg..så förvänta dig inte en förfrågan ;p )

Då ska man packa lite t då..o sen ska jag skruva isär lite möbler..så dom e lätta att ta med i flytten på lördag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: tuben

woot!!

2009-04-27 @ 10:24:12
URL: http://ulti.blogg.se/
Postat av: Zandra

ful havdansk unge??!! Passa dig du!

Jag är juh dansk och visst e ja den snyggaste du sett :P

De finns väldigt snygga danskar med vill ja lova, kan kolla om du får låna lite grodyngel av mnågon av mina kusiner :P

2009-04-27 @ 10:25:01
Postat av: plåtslagaren :)

Jag är ochså sugen på att skaffa barn, är sugen på pappa rollen och då är man ju trotts allt ändå snart 22 år.



så får du för dig att skaffa barn med eller utan en pojkvän så ställer jag upp, bara det blir delad vårdnad :))

2009-04-27 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0