Amerikaner måste använda mycket toapappar

Kom att tänka på hur mycke toapapper som amerikaner måste använda.

Dom käkar ju massa skräpmat..vilket resulterar i dålig mage.
Sen tänker dom ju ungefär: "jag kan ta en XL Light Cola..istället för Mellan Cola.Samma kalorier,men mer dricka" (fast på ämärikänska då)
då måste dom ju behöva kissa rätt mycke.

Så med andra ord amerikaner måste använda väldigt mycke toapapper.

Själv har jag någon slags tvångsgrej. Jag räknar arken jag torkar mig med. 3 st ska det vara vid första torkningen. 2st vid andra. Och behöver jag torka lite mer,så är det 1 ark till.
Lite sjukt...men jag gör det automatiskt.

När jag ändå skriver om toapapper,så kan jag ju lägga in min o Zandra´s lilla diskussion om olika märken.
Vi jämförde Serla och Lambi.
Lambi´s rullar tar slut fortare än Serla´s. Varför?
Jo för att lambi är mer luft än papper. Så man får ta fler ark för att inte få piss på händerna.
Och kan då lägga till Tobbes inlägg i diskussionen. "Lambi är skönare att torka anus med"
Vilket han har rätt i. Men man kan använda Serla till det med...man behöver ju inte torka så hårt :P

Detta blev ett rätt skitigt inlägg :P

Ha en bra kväll.
Skit lugnt..och torka er inte för hårt ...om ni inte har lambi *blink*

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0