Dagbok del 2.

Jag hirttade en ännu äldre dagbok..eller hittade  2 stycken till. Den ena var från 95.
Och den andra var hösten 96, jag blev kär i JK.Har t o m skrivit någon kärleksförklaring till honom i dagboken :D

961001
Jag är kär i en kille som går i 9:an.
Han heter JK. Jag går i 4:an. En gång skämde jag ut mej för honom. Men det tar vi en annan gång.

 (Men jag skrev aldrig vad jag hade gjort :( . Men har säkert skämt ut mig värre för honom i vuxen ålder )

961011
....Jag älskar faktiktiskt honom. Han veta att jag tycker om honom. Men klarar inte att säga att jag älskar honom.
En dikt till JK
"Du är det vackraste som finns. Du är det finaste som hänt mig. Jag hoppas att det blir vi.
Jag hoppas att det blir vi som står tillsammans. Du skall tycka om mig. Vi ska älska varandra. För det handlar om dig.
Vem är det det handlar om? Jo,just dig!"

Pinsamt. Men gulligt. Samtidigt låter det som jag tänkte tvinga honom.
Hade ju lite pojkvänner med jämna mellan rum. Trots att det var JK jag ville ha. Lite som det är även nu.
Lite sjukt att tiderna inte förändras så mycket :P
Du vet att jag tycker om dig. Har visat det på konstiga sätt kanske.
Men du har inte direkt visat att du vill ha mig heller. Ledsamt att det är som det är.
Du är,och förblir, en av mina första och största kärlekar.
Älskar dig...faktiskt!

Så nu har jag öppnat mig oerhört. Finns mer jag vill lägga till. Men det är mer privat mellan mig och JK.
Men som aldrig kommer att komma fram till honom. Av den anledningen att jag inte kommer tvinga honom att lyssna på mig.

Men men...
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ibland står tiden still även om den rinner iväg.



Alltid roligt att läsa saker man skrivit eller kolla på saker man gjort som liten.. :) vilka konstiga saker man hade för sig ibland.. haha

Kram kram

2009-04-24 @ 16:13:03
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0