Jag har "dig" på papper...

Nu har jag skrivit kontrakt. Nu har jag på papper att lägenheten i Frölunda är min. UNDERBART.

Och så har jag köpit biljetter till Miss Li idag. Så ikväll ska jag och Tina sjunga "skönsång".

Har även kollat på en tvättmaskin idag. Begagnad..200kr. Så skulle den inte hålla så länge så är det rätt lugnt.
Och det kan vara gött att kunna tvätta när man vill. Fast ska bara använda den i nödfall. Kostar massa el annars.
Men i nödfall kommer ju även vara när man är trött och inte orkar gå 3 svalar bort för att sätta upp sig i tvättstugan:P

Nu sitter jag här hemma. Har letat fram kläder att ha ikväll. Ska även slänga ner ett par mjukisbyxor i väskan.

Visst är det mysigt att vakna mitt i natten och märka att man har någon bredvid sig som är minst lika sugen som en själv.
Och visst är det otroligt irriterande att märka att man är för trött för att orka speciellt mycke..och alldeles torr i munnen efter att ha legat och sussat som en fågelholk.


Får hälsa alla en riktigt GLAD PÅSK.
Själv ska jag jobba hela helgen. Men ska tvinga min brukare att måla ägg me mig :P

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0