Känns som söndag

Inne på min andra lediga dag idag. Känns som det är söndag.
Är jätte trött och seg i kroppen. Men jag har sovit gott.
Har vart hos Natha på Orust sen igår.

Igår kväll tog vi som sagt en promenad. Snackade och plockade snäckor. Massa snäckor..och blå musslor. Fast bara skalen då. Hade vart lite kladdigt annars...ursch :D
Vi tjötade om allt mellan himmel o jord. Men mest killar och sex.

Men vad har jag komit fram till?
Att jag inte klarar mig utan verken killar eller sex?
Det är både sant och falskt.
Visst klarar jag mig utan det,men jag vill inte vara utan det.
Är det ett beroende?
Nä, snarare en naturligt medfödd "defekt". Eller instinkt. Vet inte vad jag borde kalla det.

Men har börjat tänka mer och mer på tjejer det senaste. Men när det kommer till förhållande,så tror jag inte att tjejer är bättre än killar...egentligen. Men känslomässigt borde man ju förstå varandra bättre i ett förhållande mellan tjejer.

Just nu vill jag nog bara ha närhet av någon. Någon som tycker om mig för den jag är,men som inte är ute efter något.
Någon som bryr sig om mig,håller om mig,får mig att skratta. Men personen får inte vara kär i mig. Eller intresserad av annat än vänskap,utan förmåner.
Med andra ord borde jag vara med en hetero-tjej eller en homo-kille just nu.
Är iofs med en hetero-tjej nu. Fast hon ligger och sover så gott just nu. Ser så fridfull ut.

Ska ta bussen till götet om 2 timmar. Ska passa lilla Leo. Zandra ska till IKEA och köpa byrå.
Va ett tag sen jag va där och hälsade på nu. Ska bli kul.

Ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0