Lite för mycket alkohol gör dig bakis!

Blev nog en del alkohol igår. Men jag mår relativt bra idag ändå.

 På dagens agenda står det.
*Packa
*Färga håret (både mitt o Natha´s)
*Göra oss fina
*Laga något lätt till middag..eller gå till Moster M och käka.

Sen får man la se om det tillkommer något.

Ett ex till mig har sagt att jag är väldigt flirtig av mig. Vilket jag inte riktigt har hållit med om.
Men igår kom jag fram till att jag faktisk är väldigt flirtig av mig. Oftast av naturen.Fast även medvetet.
Dom gångerna jag är det medvetet,så brukar det oftast inte gå så bra. Det gör det ju inte annars heller..eftersom jag tydligen är flirtig mot killar jag inte är intresserad av heller. Och det är rätt jobbigt att dom blir det av mig då.
Men men..alltid trevligt med uppmärksamhet. Ialla fall till en viss gräns.

Nä, nu tycker jag allt att Nathalie kan ta och vakna. Så att vi kan komma igång med dagen.
Vädret är underbart med.

Skriver säkert lite mer senare.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0