Dagbok del 1

Alltid lika kul att hitta saker från när man var yngre. Framförallt om det är en dagbok från när jag var 11år gammal.
Det var på den tiden jag var super kär i JK.

9701
Igår fyllde jag 11år.
I fredags var det disco.
Då dansade jag tryckare med JK hela tiden. 
JK går i 9:an. Jag älskar JK för att han är söt,snäll och snygg

JK. Du kallades även JK på vissa ställen i dagboken :)

970316
Min kärlekslista
1. JK (9C)
2. Nick Carter (BSB)
3. Wiktor
4.Mina katter
5. Niklas(4C)

Blev även ihop med Niklas denna dagen.
Men det höll bara i 2 dagar. För jag äskade inte honom. Tyckte bara om honom :P 

970801
Min IDOL lista!!
1. Hanson
2. Backstreet boys
3.Paradicio
4.Spice girls

971211
...det är så att jag älskar en kille som går i 7B och jag går i 5C. Det blir nog inget mellan mig och han för jag vågar knappt titta på honom...
..Han heter Henrik och är världs söt...

Sen skämde tydligen Jessica ut mig genom att typ gapa över hela gården att jag tyckte om honom när han gick förbi.


Jag gjorde hemliga språk och skrev låt texter och rim också.
Mycket kreativ :P

Nu ska jag fortsätta med packandet,rensandet och städandet.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0