Mobilt bredband suger!!!

När jag kom hem idag så var interet utloggat...som vanligt.
Och när jag loggar in igen så kan jag inte logga in på msn...och mitt antivirus program gnäller om att säkerheten inte är 100%. Det första jag tänker på är virus.
Jag ringer min kompis. Vet inte om han hann att komma med någon idé om vad det kunde vara.
Men jag bestämde mig för att kolla om jag kunde surfa. Så jag öppnade webb-läsaren och vad kommer upp...
JO ett meddelande fr 3 om att jag har laddat upp/ner mer än 20GB och därför sänks nu min hastighet...men kommer att återställas vid ny månad.
Var tvungen att trycka "Ok" och sedan funkade msn och anti-virus programmet.

Visste att det skulle sänkas. Men inte att jag skulle vara tvungen att "godkänna" det.
Jäkla skit "bredband". Snarare modem nu ju. För snabbt går det ju inte.

Men men.
Nu har halva veckan gått. Ledig imorgon. Ska städa,packa och så. Visning på lägenheten på fredag..så måste ju göra det fint med. Men tänker stapla upp mina kartongen lite här och var. Bara för att reta hyresvärden :P

Måste gö något åt Silkes bur. Men har inte tillräckligt med spån. Får försöka fixa det på något sätt. Får besöka någon bonde i närheten :P


Sen är jag fruktansvärt irriterad på det jävla spam-viruset som min msn lyckats få. Men som Anti-virus programmet inte hittar :S
Har iaf försökt få bort det. Ska göra en sak  till. Och skulle det ändå skickas ut fler spam till mina kompisar..så får radera hela kontot eller nåt :/
Men men.

Ska unna mig en pizza eller nåt imorgon. Fast måste laga mat inför helgen. Jobbar ju.

Men nu ska jag kolla lite på tv,kanske spela lite wow eller fortsätta tjöta på msn.

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0