Nya tvättregler från 2 Maj

Så jäkla mycke tvätt. Fattar inte hur fan jag lyckas.
Har tvättat sen 8.30 imorse. Hittils har jag tvättat 4 maskiner..väntar på den 5:e just nu. Och ska tvätta ialla fall 1 till.

Men passar på att tvättar ALLT. Så jag kan packa skiten. Behöver ju inte ha alla kläderna framme. Kan passa på att slänga en del också.

Har hunnit med massa annat idag med. Städat rätt mycke.
Packade en ner en del av köket med.Behöver ju knappast ha framme 10-15 glas,massa tallrikar och annat.
Jag lät ca 6 av varje vara kvar. 6 är en bra siffra :P
Fick hjälp av E när jag skulle packa. Vi har även tjötat en del. Alltid trevligt med nya vänner.

Snart kommer A. Vi ska käka pizza :D mums.
Sen ska vill la tjöta och kolla på film eller nåt. Imorgon ville han till Torp och shopa.
Jag har aldrig vart på Torp. Ska bli kul faktiskt.

Varför sitter jag hemma?
Jag är ledig o vädret är underbart.

Jo,just det. jag flyttar om 2 veckor och jobbar en del,så måste packa och fixa :/

Glömde publicera detta förut när jag skrev.för ca 3-4timmar sen.
Är typ klar med tvätten nu iaf.

Sov gott!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0