Tänk vad man kan hitta när man ska packa

För ca 2,5år sen när jag flyttade hemifr så försvann en del saker. Som jag faktiskt saknade.
Tills idag.
Hittade det på det ända stället jag inte kollat på. Som jag minst trodde det skulle ligga på.

Det jag hittade var mitt första rafs-set och lite annat smått o gott.
Det pinsamma är att förra året tog jag mig mod och frågade pappa om dom möjligtvis kan ha dessa saker bland sina kartonger. Vilket dom inte hade.
Men nu är det ialla fall återfunnet :D

Så då ska jag ta och packa det sista. Var inte så himla mycke ändå.
Men däremot har jag ansett att jag inte har några byxor. Men det har blivit överfull svart sopsäck av dom nu.

Ska packa ner köket nu med. Eller resten av det.
Kommer inte hem förän det är dax för flytt.

Ikväll har jag blivit medbjuden till Slottskogen där många av mina gamla kompisar skulle träffas och umgås.
Ska bli kul :D

Ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu håller du på att flytta.. säkert fullt upp och jag sitter här och läsr din blogg.. hoppas ni snart är klara så det inte blir allt för mycket jobb för er.



Kul att hitta saker man trott varit borta.. :) Kanske ska ta mig en promenad och säga hej till ig imorn?

hmm.. får se vad vädret säger. tahand om dig, och det är jäkla kul att du är tillbaka "hemma"!

2009-05-02 @ 14:17:00
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0