Till Alla Skadeglada

Vart fan ska an hyra flyttbil?
Har sökt efter det på google. Visst kommer det upp en del.
Men dom som har bra priser har ju bara dygnshyra. Och den ligger på den samma som lån av bil+extra bensin i tim.
Kanske räcker att hyra ett släp? har en kompis som kan hjälpa mig. Men det kommer hamna på ungefär samma summa, eftersom han ska ha bensinpengar och sen vill jag ju ge honom något som tack för hjälpen och så..
Humm..men det ordnar sig.

Shhiva. Visst är det konstigt att en person som jag själv inte känner så mycke för ändå väcker så starka känslor.
Men det har nog inte med personen i sig att gö.utan bara situationen. Kände mig lixom inget värd. Men men.

Annonym. Är det kusin tro?  Du får la skicka lite bilder eller ge honom min msn :D


Och nu till er som är skadeglada.
Imorse gick jag upp en timme tidigare än jag skulle. Tänkte helt fel igår när jag satte klockan. När jag stressat som en idiot för att hinna med allt innan jag skulle åka, och gick ner till bussen...så kommer jag på... Jag kommer ju att komma till jobbet 1 timme för tidigt.
Stackars A som sov hos mig och var tvungen att åka samtidigt som mig.
Imorgon så ska jag se till att gå upp rätt tid.
Vad ska jag sysselsätta mig med i stan i 1 timme ensam i annat fall?
Måste även tillägga att jag var svinigt trött i morse också.

I helgen blir det packa,packa,packa...och kanske lite film också. Sen kan det vara bra att städa lite.

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0