Vad gör jag egentligen?

Fattar inte vad jag gör egentligen. I helgen har jag fått uppmärksamhet av åtminstone 2 killar..som båda är hur gulliga som helst. Men vad har jag gjort för att dom ska bli intresserade. Har bara vart mig själv iofs. Men så speciell är jag ju inte. Eller?

I lördags var min tanke att jag skulle få en viss kille på fall. Han sa att han var svårflirtad..vilket jag då såg som en utmaning. Och han ljög inte. Jag lyckades inte alls.
Istället så började hans bror stöta på mig. Och han är hur go som helst. Ska träffa honom imorgon.
Kanske låter som en slampa. Men jag klickade bara bättre med bror nr2. Så kan det gå ibland.

Sen kom en av Natha´s kompisar och umgicks med oss igår kväll. Jätte go kille. Vi satt o snackade om allt möjligt.
Bl a hur tjejer och killar smakar. Sen hade vi en del djupa diskussioner om livet,universum och annat intressant.
Sen var han go nog att massera mig hela kvällen. Nu tycker ni allihop att jag borde förstått då att han hade fattat tycke för mig. Men för mig var det en vänskaplig gest. Efter att vi sagt hejdå så skickade han ett meddelande:
"Du är min vårkänsla @>-- "
Väldigt gulligt.

Jag är inte alls redo för ett förhållande just nu. Alldeles för mycke känslor från alla håll.

Angående agendan i lördags så var det bara "göra hos fina" som gjordes. Inget packande. Men Natha städade och plockade ihop mina kläder. Visade sig att jag har kläder överallt.
Hade jätte kul på festen.

Idag har jag träffat Tiny T. Vi tjötade,käkade och spelade Wii. Och nu är jag hos farsan.

Men ha det gött,så skriver jag så snart jag kan igen.

Kramar

Kommentarer
Postat av: dafina

SVAR TILL JENNIFER!!!



Hi gumman klar jag kan göra det men vi får ta det nu när jag e på tjörn hoss man säg bara till när du har tid så jag kan boka in dig..

hör av dig..







Är det nått specielt ni undrar så är det bara att fråga..



XoXo



Ps. Believe in yourself and in MAKE-UP

2009-04-07 @ 12:26:18
URL: http://dafinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0