Dax för kräftskiva idag..Party

Idag är det dax för kräftskiva. Fick reda på att det kommer vara många barnfamiljer. Men det kommer gå bra .
Dom brukar festa till det rätt bra ändå.

Kan behöva en backup plan när alla barnfamiljer går hem. Vart ska vi ta vägen då?
Någon som har party ikväll eller?

Nu sitter jag hemma hos Vickan. Hon har precis matat lillan. Och jag hamnade framför datorn :)
Hon ska fixa med kräftorna nu..och står redan och hulkar :P
Själv ska jag äta rostbiff och potatissallad. Mums.
Varulv ska tydligen inte vara med och äta:Ska ringa honom när vi käkat, så skulle han komma upp.
Typiskt killar...när dom ska på något av tjejens fester/kalas etc. Då kommer alla möjliga undanflykter. Men han säger att han kommer efter maten. Så får väl hoppas på detta.

Imorgon kanske jag ska ner mot Varberg hållet. Nathalie ville att jag ska komma ner till hennes nya kille och festa med dom. Får se om jag får med mig Varulv också. Hade vart trevligt.

Ge mig gärna tips på roligheter som händer i helgen. Jag vill ha lite att välja mellan. TACK!!!!

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Shhiva

VA gott med kräftor!! :)



Tack för pratstnden och promenaden igår.. Det kändes bra att få gnälla lite, och väldigt trevligt att få umgås med dig igen, det hände ju inte varje dag numer.. ;)

Ta hand om dig så hörs vi!! puss o kram

2009-08-07 @ 17:01:21
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0