En lagom produktiv dag

Sitter hemma hos Elona nu. Vi har precis käkat mat. Men dumma Jennifer käkade massa godis innan maten,så det fanns inte så mycke plats kvar. Men gott va det ialla fall.

Innan dess så va vi istan och på backaplan kollade skor. Elona köpte 2 par. 
Och innan dess så va jag och hälsade på farmor o farfar vid boulebanan. Och så har jag träffat Vickan. Och så käkade jag frukost med Zandra och sedan gick jag med henne när hon skulle till jobbet.

Jag och Elona har snackat om stranden. Men som det verkar nu så är vi sega som fan. Men klockan är bara 3,så vi har tid på oss.

I morgon ska jag och Tommy på kräftskiva,ska bli trevligt. Få festa lite och njuta av min varulv. Som vid onyktert tillstånd är mer speciell än annars. Säger så underbara saker. Guuu..vad jag gillar den grabben. 

Men ha en underbar dag/kväll.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0