Final fantasy live

Idag var jag inne istan och lyssnade på Final Fantasy musik live. Men detta är bara ett smakprov på vad som kommer på söndag. Då ska jag och Ulti och kolla på den stora konserten.
Vet att det inte är många av mina läsare som delar mitt intresser för Final Fantasy. Men musiken är otroligt bra. Så ge åtminstone den en chans. FF on tour gå in här och kolla in det lite ialla fall.



Det blidde ingen utgång i onsdags :(
Men det gjorde inte så mycket. Blev en kväll med Varulv istället. Dom flesta kvällar är kvällar med Varulv. Men denna helgen tror jag itne vi kommer träffas så mycket. Han skulle vara hundvakt. Men men..man behöver tid ifrån varandra med.

Fick just reda på att min gamla klass ska ha reunion. Men saken är den att jag bara gick i den klassen halva ettan. Så det är nog bara Pernilla som kommer ihåg mig och en som heter Tina med,men hon ska nog inte gå.
Ah ja, det kommer säkert bli trevigt ändå. Har inte träffat Pernilla på typ 10-12 år,så bara det är ju kul.

Om det  är någon som har nåt kul pågång i helgen...så hör gärna av er.
Imorgon tänkte jag åka in och kolla på Stefan Andersson vid Jussi Björlingsplats(GBG Operan) kl. 20.00. Och på Söndag ska jag på Final Fantasy grejen kl.19.00. Annars har jag all tid i världen till att ses.




Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0