Hemma ljuva hem

Inget är som hemma.

Flygresan har gått bra. Inte fått ont i öronen alls denna gången.
Men när jag skulle ta min väska märkte jag att den stank sprit. Och befarade att min alkohol hade läckt ut i hela väskan. Men hade bara haft lite otur och korken på en av flaskorna hade skadats och läckt lite. Men allt luktade ändå alkohol.
Som tur är hade Tess satt upp en tvättid för mig. Så nu är jag i full gång med tvätten.
Vilket änna är dax att gå ner och fixa med nu märkte jag.

Väntar på att Varulv ska sluta jobbet och komma och hålla om mig. Har saknat det något oerhört. Har saknat hela honom.

Min underbara lillebror kom och hälsade på direkt när jag kom hem. Han hade saknat stora syster :D
Sen var han väl nyfiken på om jag hade köpt något till honom. Tror att nyfikenheten var starkast.

Men nu blir det tvättstugan. Kanske skriver senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0