Mother f***k... eller John Blund

Va fan kan jag inte sova längre för?
Jag har ju förfaen lagt mig väldigt sent den här helgen. Men inte vaknar jag sent. 
Nä,jag vaknar med stel nacke, och ett pipande marsvin i köket. Och 3 gossugna katter i sängen.

Fick ett sms kl.4 inatt. Av varulv. Ett skämt. Tänkte dela med mig av det.
Men jag blir tvungen att skriva om det...och då förstör jag det bara. Så jag skriver det alltså inte.

Idag ska jag på FF konserten. Ska bli kul.

Men innan jag ska dit. Ska jag faktiskt träffa en kompis som jag inte träffat på väldigt länge.
Kommer bli jätte kul. Han har flyttat hemifrån,så ska se hur han bor. Sen är det fean hans tur att komma och se hur jag bor.
Bjöd honom på inflyttningsfest,men inte kom han inte. Den lilla fisen.

Så tänkte jag skulle gå på toa nu. Ta första blosset. Käka frukost. Duscha...och snygga till mig.
Ja,sen börjar dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0