Mys pys,Tv-spel,promenad och Pizza.

Det är vad min helg handlat om. Kräftskivan va jätte trevlig. Det hann inte ens börja innan A fick åka upp till BB.

Igår blev det pizza och promenad med Zandra. Och massa FF IX på kvällen. Står lite still i spelet för tillfället. Men det är ett otroligt mysigt spel. Varulv verkar tycka om att se på när jag spelar. Men han försökte få mig att börja om fr början. ALDRIG att jag gör det nu när jag kommit till Disc 3 av 4. Så har sagt att han ska få vara med och spela XII med mig. Jag har spelat en del in på spelet...men behöver ändå börja om eftersom jag sitter fast. Men men.
Får hoppas varulv tycker att det är mysigt att kolla in det med. Grafiken är betydligt bättre och filmerna gör det lätt att hänga med i storyn.
Mycket FF blev det nu.

Märks att katterna saknar mig. Alla 3 ligger och trycker sig mot mig på nätterna. Mysigt,men otroligt varmt.
Måste vara hemma mer.

Idag hade jag och Zandra tänkt åka till Sisjön. Bara sitta och umgås och ta ett glas vin.(eller jag skulle nog ta en grogg). Låta hunden bada. Och bara njuta. Men vart FAN är solen?
Ser skit tråkigt ut ute nu ju. Nästan så jag vill dra täckett över huvudet och ligga så hela dagen. Men skulle jag göra det skulle jag bli varm och få svårt att andas. Så det är ingen bra idé.
Så istället ska jag nog väcka Varulv,och ligga och mysa i några timmar. Och går han inte me på det,så binder jag fast honom i sängen :P

Nä,nu är jag röksugen.
Ni får ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0