Nakenbilder....himla roligt

Jag fick ett sms igår där det stod.
"Jag har sett nakenbilder på dig på nätet"...
Och direkt började jag tänka..hur fan har det gått till. Jag har ju inte tagit några direkta nakenbilder. Och så blev jag jätte nyfiken..så skickade tillbaka "Vart då?". Och svaret jag fick gjorde mig lite besviken. "Läs hela smset".
Då visade det sig att om man skrollade ner stod det något med "Smarta personer läser hela smset...bla bla".
Det fanns alltså INGA nakenbilder på¨mig på nätet. Lite tråkigt. Trodde någon hade tagit det i smyg..eller kanske klippt in mitt huvud på en jätte sexig kropp..eller något åt det hållet.

Men ialla fall.. Jag skickade detta sms till några kompisar. Och det var riktigt kul. En person ringde upp mig direkt..fick änna lite panik. Och när jag satt i telefonen med henne..så ringde nästa kompis :D
Och dom flesta skickade tillbaka "Vart då?". Men det var sket kul ialla fall. Så för er som inte testat att göra detta..gör det. Det är kul. Ha ha.. Jag ÄLSKAR att retas med folk.

Hi hi hi....mohahaha

Kommentarer
Postat av: johan

den var bra :)

2009-08-22 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0