Puss och kram

Idag känns det som att det kommer bli en bra dag. Jag har iofs fått "bråka" med Annette´s kanin. Himla jobbig att få in i buren igen. Men efter ca 40min lyckades jag lura honom.

När jag kom hem så dammsög jag och sedan satte jag mig här.

Snart blir det dusch.Sen ska jag hälsa på Zandra på jobbet. Och efter det ska jag träffa Andreas som jag inte träffat på några månader. Ska bli kul.

Det gick jätte bra att jobba igår. Gött med lite extra pengar. Och att få sysselsätta sig med något. Det är sket tråkigt att gå hemma. Fast egentligen har jag ju bara vart arbetslös i 1,5veckor. 
Någon som har något tips på hur man kan tjäna lite pengar medans man söker jobb...något man kan göra hemifrån?

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0