Shoppat nya kläder...

...kan det bli bättre.
Köpte ett par byxor och ett linne. Kostade ca 200sek. Himla underbart.
Sen köpte jag whiskey till Tommy. Hoppas att han kommer tycka om den.Kan inget om whiskey.
Ska köpa alkohol till mig själv imorgon. Blir väl 2 vodka flaskor skulle jag tro.

Förutom att shoppa,så har jag pratat med Tommy i telefonen. Alltid lika trevligt. Och alltid lika jobbigt att behöva lägga på.
Men snart är det måndag. Då blir det mys...massa mys.

Vi fick för oss att väga oss här nyss. Men vågen kan inte stämma. Skulle ju väga 2-3kg mindre än när jag kom hit. Och det kan inte stämma..känner mig som en tjockis. Men det kanske är uppsvälldheten jag fått pga värmen. Men ändå,vill inte väga mindre.Tänk när jag kommer hem och blir tjockis igen..nä..det vill jag inte ens tänka på.

Himla kvavt just nu. Men man får ändå njuta. Vädret i Sverige kanske är bra idag. Men på måndag och tisdag skulle det tydligen bli massa regn. Men regn betyder ju att man kan stanna inne och slappa och mysa utan dåligt samvete. Så det gillar vi...eller hur Varulv?!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som om du har det trevligt på din semester!! :)

Jo, visst kanjag hjälpa dig med köket.. tyvärr kan du inte hjälpa mig.. jag är KLAR!!! :) gjorde klart allt igår.. Så nu ä det jäääääääätte fint därinne.. Du får komma förbi och kolla när du är hemma igen...



Ja, det var verkligen jätte jobbigt med katt-bebisen.. men jag föstår dig..

Man måste tänka att det kanske är de bästa för dom.. annars går man under.. jag stöttar dig vad du än gör.. och blir det jobbigt får du låna min axel och gråta ut på om du vill.. :)



Puss o kram

2009-08-01 @ 23:31:16
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0