Tacos är gott....öl is not

Fan min svengelska är ju grym.

Ska snart laga lite tacos. Men det tråkiga är att jag får äta den jäkla maten ensam. 
Varulv skulle på fotboll idag. Så efter matchen blir det nog några öl innan han åker hem. 
Så jag har nog redan kommit i säng..nä,det tror jag i och för sig inte.
Min bror hade käkat McDonalds. Och Onas hade tydligen blivit lovad mat hos Marcus.

Jag har vart och fixat med Nettans kanin. Den jäkeln ville inte in i buren igen. Så fick ta till med lite våld. Det lät hemskt..men fick bära in honom i buren,och det hatade han..så har fina rivmärken på ena armen/handen. Efter att jag lyckades få in honom i buren så blev han arg. Började banka och sparka på gallret. Kommer ha samma helvete på torsdag när jag ska dit igen. Får hitta något sätt att lura in honom i buren. Försökte med russin och morot. Men så lättlurad är han tydligen inte. Några tips?

Imorgon ska jag träffa min underbara Tina..som t o m har vart inne o läst på min blogg hela 2 ggr.
But no hard feelings for that. Älskar henne ändå.

Nu får jag änna börja med maten. Är änna lite hungrig.

Ha en bra kväll.
kramar

Och ge mig lite kommentarer..på det jag skrivit. Inte vad ni vill gö med mig eller vad ni vill ge mig o inte ge mig osv.
Ja, Patrik..jag menar att dina kommentarer inte är av intresse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0