To Kungsbacka and back

Idag har jag hälsat på Jessica i Kungsbacka. Var cirka 1 år sen vi träffades. Det var jätte kul att träffa henne och barnen. Det händer rätt mycke på1 år. T ex så fick hon sin tredje knodd för en vecka sedan.
Alla får barn nu. Det är bara jag och Zandra som är barnlösa snart.
Men Zandra kommer få barn före mig. Hon säger att jag kommer vara före henne. Men det tror inte jag.

1. Hon har ett förhållande som varat i flera år.
2. Hennes sambo vill ha barn.
3. ....Kommer inte på en 3a.

Men dom 2 viktigaste är ialla fall dessa

Och jag då.
1. Jag träffar en kille,dejtar..
2. Han vill inte ha barn ( och den dagen han vill det,är jag säkert infertil )

Men inte deppa över detta.  My time will come.
Får njuta av andras barn så länge..dom kan man åtminstone ge tillbaka när dom är jobbiga och skriker.

Efter Kungsbacka så träffade jag Annette. Hon var och klippte sig hos min frisör :D
Hon blev jätte snygg i håret. Sen gick vi hem till mig och lagade mat.

Efter att ha följt henne till bussen gick jag hem till pappa för att skriva ut mitt cv och så,men fastnade där i typ 2 timmar.
Men men..nu är jag ialla fall hemma. Tänkte kolla film,men kommer nog itne orka det.
Sneglar lite på Stolthet och fördom som går på 3an just nu. Vet inte ens vad den handlar om :P
Men Kiera Knightley är rätt söt ialla fall.

Verkar bli Rockbaren imorgon med Karin & company. Kan bli trevligt.

Nu ska jag la lägga mig snart.
Kram

Kommentarer
Postat av: Big mac

Men hjärtat då....

De e som vi har pratat om, bara för att man vill så gärna ha barn, kommer man inte att få de... ja ger upp snart.... Vi får adoptera ett barn tillsammans du å ja, ;) Hörs sen...

2009-08-13 @ 08:58:08
URL: http://zandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0