Var tvungen att promenera hem i natt

Var ju med Sweet P och träffade några kompisar till henne. Så när jag skulle åka hem kom den jäkla vgen inte när den skulle. Så jag missade min buss i Kungssten. Och nästa buss skulle inte komma förän efter 55min. Så jag började promenera hemåt istället. Pratade med Ulti ungefär halva vägen. Så tiden gick fortare.
Passade på att gå in på OKQ8 på vägen med och köpa frukost.

Men när jag kom hem så kunde jag inte somna. Klockan var ca 1.15.
Satte mig vid datorn en stund. Men blev ändå inte speciellt trött. Så satte mig och spelade FF till klockan var ca 4...sen kunde jag sova.
Men det jobbiga är att jag inte sover tillräckligt länge. Borde ha sovit 2 timmar till. Men nä,inte det. vaknar ungefär samma tid oavsett när jag lägger mig.

I natt har jag sovit ensam med. Första gången sen jag kom hem fr Bulgarien. Var nog därför jag hade svårt att somna.
Men det var skönt att ha sängen för mig själv. Nä, där ljög jag.
För jag fick dela den med 3 katter. Men dom låter mig åtminstone behålla mitt täcke :P

Nu ska jag kolla lite jobb.
Sen spela lite spel. Och hoppas att någon har lite tid över för mig.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0