Varit duktig idag

Gick upp kl.7.40 imorse för att åka o handla med Zandra. Så nu har man hela fysen full med mat. Underbart.

Förävrigt har jag inte gjort mycket idag...frostat av frysen,umgåtts med Zandra.
Såg en film med Dustin Hoffman. Lite tråkig i början. Men blev rätt ok i mitten.

Har haft lite ont i halsen idag...och svettats en del t o fr. Tror jag kan vara påväg att bli sjuk.

Tur att jag inte John kom på middag idag. Hade la inte vart så himla bra och smitta honom...om jag nu e sjuk.

Imorgon ska jag ta sånt där cellprov,som alla tjejer som fyllt 23år blir kallade till.

Ja,men nu ska jag la kolla tv eller spela lite tv-spel. Tror jag är helt solo igen. Har la skrämt honom.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

om han skrämdes av det är han inte värd dig.. Men jag tror inte du lyckats med att skrämma honom.. Så skräckinjagande är du faktiskt inte.. :)



Tack för hjälpen idag förresten.. fårväl otåligt vänta på en skiva då.. ;)

kram kram

2009-08-25 @ 22:06:50
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0