Känner mig typ feberfri...

Har inte haft så hög feber idag. Låg på 38grader vid 13-tiden. Sen tog jag Panodil Zapp och febern försvann. Har iofs inte tagit tempen på några timmar nu. Kan nog ha lite feber igen. Eller så är det bara tröttheten efter febern som ligger kvar i kroppen.

Men jag har ialla fall fått städat här hemma. Så nu behöver jag inte skämmas när mamma och Patrik kommer imorgon.

Funderar på att lägga mig i ett bad. Tända lite ljus och bara njuta. Kanske kan bli av med stelheten i nacken.Hade vart oerhört skönt.

....

Tog precis tempen igen. Har ca 38grader igen...men tar en värktablett och lägger mig i badet så ska det nog bli bra :D

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0