Nu va helgen över

Jenny: Jupp,det funkade. Eller så va det som när man var liten. Föräldrarna säger att det är fint för att vara snälla :P

Idag har jag jobbat kväll. Kvällen har gått bra. Men det har vart blött och jäkligt halt. Vart på väg att halka många ggr. Plus att jag cyklat. Men det gick bra. Men cyklade bara där snön/isen hade smält undan.
Men måste klaga lite på fastighetsägarna och kommunen. Man kan ju knappt gå ute. Dom har knappt försökt att sanda. Kanske ska halka o bryta benet och sedan stämma dom. Då kommer dom ju bli himla mycket bättre på att sanda efteråt :P

I går var jag ute och slirade lite med Fredrik och hans kompisar. Mötte Ylva och henne kompisar inne stan med. Var himla trevligt. Men det roliga va att jag först tappade bort Fredrik när jag skulle leta upp Ylva. och sen när jag skulle leta upp Fredrik så hittade jag bara hans kompisar hela tiden. Och när jag väl hittade honom så hittade jag inte Ylva :P Så dom fick aldrig hälsat på varandra.
Vi va på Belle,där det var Naughty Xmas. Dom hade burlesk strip tease shower. Är lite charmigt. Kanske ska börja med det. Strippa på ett mer stilfullt sätt. Nä,jag är för blyg. Kan ju inte ens strippa för folk jag känner. Så hur skulle jag kunna göra det på en scen framför massa främlingar.


Nu ska jag snart sova. Så ha det så gött så länge. 
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0