Acti labores jucundi

"Utfört arbete är behagligt"

Denna veckan har och kommer vara fullspäckad.
Har jobbar på nya stället måndag och tisdag.
Och i tisdags så gick jag hem till Tina efter jobbet,och efter det åkte jag hem till Johan där jag som sagt blev bjuden på mat (skrev ju i tisdags när jag var där)
Igår va jag ledig. Träffade Zandra.
Hon skulle lämna tillbaka ett par skor.men det slutade med att jag köpte en klänning och underkläder på rean :P
Efter att jag vart på 421 med Zandra åkte vi hem till henne och käkade..och efter det så åkte jag hem till JK.

Idag började morgonen rätt tidigt. Men jag låg ändå kvar i sängen till ca kl.8. Nu har JK och Plutten lagt sig för att vila lite. Själv bestämde jag mig för att sitta lite vid datorn.
Sen ska jag åka hem och träffa mina djur en stund innan jag ska till jobbet.
Jobbar till kl.22 ikväll..och imorgon jobbar jag 7-14..och 17-22.. På lördag blir det 7-15..då ska jag hem och vila..för jag börjar kl 7 på söndag.
Så nu har ni hela min vecka.
Tyck synd om mig nu :P

Förresten gå in på Zandra´s blogg om ni vill se lite bilder fr i lördags. För jag har inte fått dom än :P

Ha en bra dag!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0