Bara för Zandra

Hej min sköna.
Du ville att jag skulle uppdatera.

Vet inte vad jag ska skriva.
Sitter och tjötar med Annette just nu.

Har jobbar 12 timmar idag.Vart på kalas och så...Har vart trevligt.
Imorgon ska man jobba lite till..
Och sen kommer ju jag till dig (Zandra).
Inget du inte redan visste.

Är det något du saknar till Leo,så har säkert Annette det i sitt lilla hund-förråd. Så det är bara att fråga henne :P

Eftersom jag inte kan komma på något att skriva..så får du lite roliga historier.

Det var en mamma och ett barn som gick på promenad.
Så ramlade ungen i en vattenpöl.
Så sa mamman: "Kom skitunge så går vi"


"Hur kom du hem efter festen igår?"
"Som en blixt!"
"Så snabbt?"
"Nej, men liksom i sick-sack..."

"Två kondomer gick på en fest, vet du vilken som hade roligast?"
"Den som blev fullast..."

Nu ska jag sova.

Go natt!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0