Blandade känslor

Vill börja med att be om ursäkt till en person. Den personen vet nog vem det är. Hoppas jag inte gjort det jobbigt för dig. Va inte min mening med det jag skrev.Ville bara visa hur glad jag är för din skull.

Shit vilka blandade känslor jag har idag. Kroppen hinner lixom inte med..så jag mår inte bra idag.
Tror jag var nära att få en ångest attack igår. För tillfället vet jag inte riktigt vart jag har mig själv eller andra.
Och jag stressar upp mig för små saker..och även lite större saker.

Finns det någon som vet vad man ska göra om man känner att man vill/behöver gråta..men det går inte. Tårarna lixom finns där..men dom kommer inte. Känner att jag behöver lätta på trycket..och trodde jag skulle göra det igår..va en del jobbigheter igår kväll..men nej, inte det.
Dom va så himla nära..men nej.
Ge mig gärna tips..tack!

Men nu ska jag inte sitta här längre.
Ha en bra dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

hur är det med dig vännen??

Låter inte allt för bra?! Kanske kan ta en dag inom en snar framtid och träffas.. det var ju faktiskt ett bra tag sedan!!

Saknar dig min vän!! kram kram

2009-02-18 @ 10:33:49
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: mammsen

hej gumman som jag sa ta det lugnt ,, kom hit om det e något eller messa puss moster

2009-02-18 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0