En annan utmaning..snälla Shhiva sluta utmana mig :P

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!


DU:
1. Hur lång är du?

156cm


2. Vad vill du bli när du bli stor?

Hoppas inte växa mycke mer..på bredden iaf.


3. Vad jobbar du med?

Personlig assistent


4. Har du långt hår?

Nä..det skulle  jag inte kalla det.


5. Vilken hårfärg har du? 
Just nu är jag brunette

6. Sminkar du dig?

Ibland. När jag känner för det eller vill vara extra fin.


7. Har du haft sex senaste månaden? 

Om förspel räknas?


8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?

Svarta tråkiga hipsters :P


9. Har du kysst någon idag?

Nä..inte igår heller..eller dagen innan dess heller..eller innan den som var innan den som va...kan fortsätta någon vecka i tiden.

FAMILJ:


1. Bor dina föräldrar ihop?

Nä, och det ar många år sen.


2. Vem är bäst, mamma eller pappa? 

Kan inte välja. Och tänker inte ens överväga att välja mellan dom.


3. Hur många syskon har du?

2 bröder..en helbrr och en halvbror.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?

Högerklicka på bilden och välj "spara som...". Svårare än så är det inte.

5. Hur många ställen har du bott på ?

Hum..Hammarkullen,Frölunda,Majorna och nu Skepplanda. Sen har man väl nästan bott i mölndal o backa med.


6. Vem i din familj stör du dig mest på?

Ingen direkt. Lillebror W kan störa mig rätt mycke när jag sover över. Gapar och skriker kl 8 på morgonen.


7. Vilken familjemedlem är snällast?

Farmor och Farfar..dom är ju istortsätt en :D


8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

I söndags var det tror jag. McDonalds besök med Lille W.

KOMPISAR:


1. När var du senast med nån kompis?

Igår


2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Zandra. natten till igår.

.
3. Har du kysst nån kompis?

Jo då. Mer än en..


4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?

Är kompis med de flesta av mina ex. 2 av dom pratar jag med om allt.


5. Vem har du varit kompis med längst?

Som jag fortfarande umgås med? Då är det nog Jessica.trots att vi knappt träffas längre.


6. Vem känner dig bäst?

Just nu är det Zandra.


7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?

Hatar är ett starkt ord..men visst skulle jag tala om för personen om jag personligen inte gillar den. Om personen frågar mig vill säga. 


8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?

Nä det tycker jag inte. Vill jag inte umgås med e viss person..så gör jag inte heller det.

VÅGAR DU:


1. Skrika åt dina föräldrar?

Har skrikit en del åt mina föräldrar.Men har inte haft någon anlednign sen jag flytade hemifrån.

2. Klä dig annorlunda?

Jo jag klär mig nog rätt annorlunda ibland. Men det beror ju på vad som är annorlunda. Men folk tittar en gång extra ibland.

3. Vara dig själv?

Jo då..kanske e lite mer mjäkig ibörjan av en ny dejt.


4. Visa dig i bikini/badbyxor?

Jo då. Inga problem.


5. Pierca dig?

Har haft 3 st..men har nu bara en kvar.

6. Ha sex på offentlig plats?

Jo då..e la lite mesig. Men klart jag vågar. Det är ju himla spännande och upphetsande.


7. Vara omogen?

Är jag nog mest hela tiden..tror jag.


8. Äta småkryp?

Ursch..nej..Stackars småkryp. Varför ska man äta dom för?!

DIVERSE:


1. När tuggade du tuggummi senast?

I förrgår.


2. När var du på semester senast?

Det var ju i slutet av oktober..resan till Irland


3. Vilken färg är det på din tandborste?

Har en vit/grön(med fint mönster på) och en rosa/vit(också med fint mönster på)


4. Är ditt hår tråkigt?

Jo..det tycker jag. Vill klippa mig..men ändå inte..vill ha lite längre först..


5. Vem såg dig naken senast?

JK


6. Hur ofta duschar du?

Varannan dag.


7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?

Borde la lägga mig rätt tidigt. Får väl se när jag blir trött.


Så.. nu är du utmanad.. låt mig läsa om dig!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0