Kaffe och solsken..kan det bli bättre?

Sitter här i soffan. Med en kaffe i min hand och solsken utanför fönstret. Kan det bli bättre?
Inte för stunden ialla fall. Eller jo, jag satte balkongdörren på glänt med.Lite små kyligt,men friskt.
Fick ta på mig min pläd så jag inte fryser knäna av mig :P

Shhiva..jo då...lite nedstämd är jag allt. Men det kan vi snacka om när vi ses.

Idag ska jag kolla på en lägenhet. Inte i gbg. Men hyran är 2000kr billigare. och en mer passade storlek för mig. 50kvm.
Min ena kusin bor i det området.Kanske man kan ses lite oftare.Hade vart trevligt.

Men just nu känner jag inte för att skriva mer.Men skriver säkert ikväll någon gång.

Ha en bra dag!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0