Lek och bus hela dagen lååång

Idag ska jag, JK och Plutten ut och leka på nåt sånt där lekland. Ska bli kul.
Morgonen har börjat me att jag tog lillebror till dagis. Shit va barn kan va omständiga..ska göra allt annat än klä sig.
Men det gick bra..kom bara till dagis ca 10min senare än tänkt.
Efter det åkte jag till JK och har sen jag kom hit lekt med Plutten. Han är den mest charmiga ungen jag träffat.

Nu är det lunch..fast jag är inte så förtjust i äggröra och blodpudding..så jag sitter här istället.

Förresten..jag har blivit kaffe-holic. Dricker massa kaffe..jag som typ drack en kopp i månaden..dricker nu minst 3-4 om dagen.

Grattis till mina underbara kusiner som ska bli föräldrar till sommaren.
Inte väntar ni in mig inte..iofs då skulle ni nog hinna bli pensionärer innan.
Här ser det inte ljust ut på den fronten nämligen.
Men men..jag sörjer inte. Alla andra skaffar ju barn som jag kan leka med.
Vem vet..jag kanske blir den där som älskar barn..men inte skaffar egna.. Rätt skönt att slippa va förälder med. När barnen gråter kan jag ju lämna tillbaka dom.
Men det är klart jag någon dag vill bli den där föräldern som andra lämnar tillbaka barnet till.
Ja ja..nu lämnar jag detta ämnet.

Bara 2 arbetspass på gamla jobbet kvar nu. Shit va blandade känslor man har. Kommer ju sakna det på något sätt..har ju faktiskt vart där i 15månader. Men samtidigt är det skönt..Hoppas jag slipper "talet" som DaDa fick bara. När jag ¨går därifrån så ska jag inte behöva tänka mer på det jobbet..visst ska jag åka dit och hälsa på någon gång. Men då ska det inte kännas som att komma till jobbet..utan besöka gamla arbetskamrater.

Ni får ha en bra dag! För det kommer jag att ha..ska ju umgås med JK och Plutten.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0