Utmanad

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana din vänner och radera mina svar.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om den personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar. Lycka till!


1.Vad heter du?   Jennifer


2. Ett ord på fyra bokstäver: Joik


3. Flicknamn:   Johanna


4. Pojknamn:   Jens


5. Yrke:    Jordgubbsplockare :P

6. Färg:  junglila

  

7. Klädesplagg:    Jumper

8. Mat:  Jansons frestelse

9. Sak i badrummet:    Jo-jo ba Schampoo

10. Plats/stad:    Japan


11. En orsak att vara sen:    Jusningstrafik (vet ett påhittat ord)

12. Något man skriker:    JAG ÄR BÄST

13. Film:   Jumanji


14. Något man dricker:   Jolt-cola

15. Band: Jonas-brothers (nej jag lyssnar inte på sån skit.)

16. Djur:    Järv

17. Gatunamn:  Januarigatan

18. Bil:    Jaguar

19. Sång:    Just alittle bit (Maria Mena)

20. Aktivitet med mer än en deltagare:  Jitter-bugg


Så nu är det din tur


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José =)

2009-02-27 @ 11:02:24
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: BeingTobbe

Ja ibland kan det vara skönt faktiskt...

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-02-27 @ 11:13:40
URL: http://beingtobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0