Melodifestivalen

Vissa bidrag undrar man hur dom kommit med..som förra veckan. Det var ju inga direkt bra låtar.
Idag var det lite bättre.Även om jag inte kan säga att jag tycker det var sket bra.
Men av dom som var med så var det rätt låtar som gick vidare till finalen.

Molly Sandén

Molly sjunger ju fruktansvärt bra..men en ballad :S Njea..inte riktigt vad jag vill ha med i Melodifestivalen .
Men hon är bara 16år. Och med den rösten så kommer hon att gå långt. Hoppas jag ialla fall.

E.M.D

E.M.D´s låt var helt ok. Kan tänka mig att den kommer spelas väldigt mycke på radion.
Sen är dom ju rätt snygga att se på med. :P

Velvets låt lät ju inge speciell..lät ju som Elin Lanto´s senaste. Istortsätt samma melodi i refrängen.
Och BWO..shitt vad var det för skit. Och vad hade dom på sig???
Såg ut som "rymddräkter" från någon gammal Si-Fi film från 60-talet eller något. Men Alexander Bard..vilka glasögon..han är himla ful..men så jäkla cool på något sätt. Ridhjälm hade han med :P

Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Så resten av låtarna måste ju varit rätt kassa.

Jag skrev ju innan att jag köpt en godispåse för 65kr..min kära far fick tag på den efter att han käkat upp sin egen..och han käkade hälften av det som fanns kvar..så han har väl käkat 1/3 av mitt godis. Himla kul...eller kanske inte. Men men..det var ju han som betalade.

Nu ska jag lämna datorn.
Så sista inlägget för idag..

Peace and out!!!
Kramar

(ps. Har länkat till artisternas hemsidor..för den som kan vara intresserad. ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0