Shoping,Film och Kalas

Gårdagen var full av aktiviteter.

Jag,Zandra och hennes gubbe åkte först till IKEA där vi skulle köpa en hundsäng till hennes lille Leo. Men det slutade såklart i att vi köpte lite annat med.
Jag hittade ljus som luktar lakrits.Ska hem och tända dom ikväll.Hoppas dom luktar lika gott då.
Efter det så skulle Zandra storhandla. Shit va dom handlade.Vagnen var överfull :P
Och så var vi i djuraffären..klart att jag skulle hitta kattfoder som var nedsatt pris på. Så handlade lite sånt. Hoppas nu att Gubben kan gå ner lite i vikt..han är ett fetto. Det är nästan djurplågeri av mig.

Sen åkte vi till Media Markt. Jag skulle hitta en film om 2:a världskriget til Farfar,som fyllde 75år igår. Men hittade ungefär 50st. Så det blev  svårt att välja. Men det blev den där dokumentären som Tv4 gjort.

Sen åkte vi hem,packade upp och sen käkade vi kebab.
Efter maten kollade vi på Neverending Storie. Shit vad många år sen det var. Men den var lika bra för det  :D
Ikväll ska jag nog kolla på Mio Min Mio. :D

Efter filmen gick jag hem till farfar. Faster A med familj var där. Kusin J har fått så fin mage nu :D
Farfar blev förresten väldigt glad för filmen eftersom han hade tänkt köpa den.
Jag åt tårta och godis. Sen gick jag hem till Zandra igen.
Vi satt och kollade tv. Sen somnade jag...och vaknade igen(tydligen vid 2) då Zandra väckte mig för att säga till mig att lägga mig i sängen,
Ja, Johan...jag somnade i soffan igen :P

Idag tänkte jag träffa Monica en stund..sen hem med lite saker. För att sedan åka till kungälv o handla

Jag har börjat sakna JK. Fast det bara var typ en vecka sen vi sågs.än mindre sen vi hördes av.
Men men.den känslan är inte besvarad.
Ska dricka kaffe nu.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker mig kunna läsa en liten ledsamhet mellan raderna?! Hoppas jag har fel..



Har du vägarnaförbi VF så kom förbi.. jag är hemma 80% aav tiden.. :) resten av tiden är jag i närheten.



Kram kram

2009-02-27 @ 08:09:40
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0