Slask..Donken och Zandra

Idag har jag tagit med lillebror W till Mc Donalds.
Allt för att slippa åka pulka i slasket.
På donken mötte vi upp Zandra. Satt och tjöta medans W lekte bland kuddarna.(bollhavet är ju borttaget *en tår faller ner för min kind* )
Och nu sitter jag hemma hos Zandra..är inte så social av mig för tillfället. Men det är lugnt..tror jag..hon springer runt och fixar och donar.
Borde jag med göra när jag kommer hem.

Tony..om du läser detta.Så ta inte illa upp. Det är inget personlig mot dig.
Ska möta Johan sen och åka hem till mig. Var längesen vi sågs..och vi hade istortsätt bestämt att ses idag.
Är även skylldig honom att berätta lite om mitt humör osv det senaste. Jag har ju vart lite konstig.
Så sorry Tony,vi ses en annan dag.Du får gärna komma i veckan om du är ledig. Kan jag ju hinna städa lite med ;P

Men jag skriver säkert lite mer senare..för den som är intresserad.
Sen får ni som läst gärna ge mig lite uppmuntran..skriv någon rolig historia eller nåt..
Vill egentligen inte "fiska" kommentarer.. men vad gör man. Det är ändå några stycken som läser..men ingen som kommenterar.

Förresten..jag funderar på att göra om på min blogg..funderar på att göra sidan lite ljusare..och mer flickig..vad tror ni om det?
Det kan ni väl kommentera iaf :P

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker jag låter bra, att göra sidan lite ljusare, jag har ibland lite svårt att läsa, den röda texten mot den svarta.. så jag skulle tycka om det..

Vi har varit lediga en vecka din lillkusin Edvin har haft portlov, så vi har varit och badat i Tyskland, han brukar också titta på din sida ibland, han vet att du är hans kusin! Har inte läst denna vecka ännu, men hoppas du haft en bra vecka ändå! Kram Helen

2009-02-22 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0