Snart åker vi..

...in till stan.
Väntar bara på att JK ska duscha och snygga till sig lite extra. :D

Helene
Det med fotografierna på din kära son får du fråga honom om. Jag bad honom bara sända lite bilder :P
Jo det har väl hänt en del positiva saker i mitt liv på senaste.
Och det är ju roligare att skriva om dom :D

Ikväll ska jag spöa JK i bowling..he he.

Förövrigt så har dagen vart bra. Jobbat och sedan bar det av till Götet.
Åkte med min arbetskamrat. Och när vi skulle stanna vid ett rödljus så tyckte hon bilen lät väldigt konstig,och hon blev rädd att bilen skulle lägga av. Men det gjorde den ju inte.
När vi nästan va hemma hos henne så skulle hon prova att lägga den i friläge som hon hade gjort vid rödljuset..och det visade sig att bilen lät likadant som innan..men det berodde ju inte på bilen utan på henne..hon hade tydligen bromsat också..eller något åt det hållet. Vilket resulterade i att bilen började "surra".
Jag kan ju inget om bilar..så ni som kan kanske fattar vad hon gjorde fel :D
Men roligt var det iaf.

Men ha en underbar lördag..det ska jag ha!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0