Tjej snack i köket

Alltid trevligt.
Sitter hemma hos Zandra i hennes kök.Snackar "blatte"-svenska och är alkoholsugna :P

Igår och idag har jag jobbat. Efter jobbet går åkte jag hem till Johan.Vi käkade gott och såg
den mångfaldigt oscars vinnande "Slumdog Millionaire". Mycket värd att se.

Idag stack jag hem efter jobbet och städade. När jag skulle packa ihop min dator..så märkte jag att katt-fan hade pissat på min datorväska..försökte febrilt att tvätta av den med diverse medel ..utan att det funkade särkilt bra. Slutade med att jag dränkte den i parfym..så stackars Zandra höll på att kvävas när jag kom hit. Hon är allergiker..så är la inte så smart av mig att stoppa upp den i ansiktet på henne..men ja tänkte ju inte riktigt på det. Så förlåt Bigmac.

Men nu får jag nog vara lite mer social.

Natti natti.

Kramar

Kommentarer
Postat av: johan

Slumdog Millionaire var faktiskt riktigt bra!

Men stackars liten som somnade i soffan mer eller mindre direkt efter filmen :)

2009-02-25 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0