Umgås med familjen

Fan va gött det är att ha en familj som man kan luta sig mot.
Har umgåtts med pappa och lillebror W hela dagen..eller iaf sen vid 15 tiden.
Vi har köpt godis..pappa betalade (eller jag lånade)..jag lyckades plocka godis för typ 65kr..shitt :S
Mycke godis blev det.

Sen lagade jag köttfärssås till mig och lillebror W. Och han sa att den var jätte god,mycke godare än mamma´s och pappa`s köttfärssås.
Det är ett bra betyg eftersom pappa är ganska bra på matlagning,och sen är lillebror väldigt kräsen med.

Vill tacka alla gulliga kompisar som bryr sig. Jag kommer med säkerhet vara väldig konstig den närmaste framtiden..men det är inget personlig mot någon. Det är bara sån jag är just nu. Jag ändrar mig typ 3 ggr i timmen. Vill göra allt..och sen inget.
Ha tålamod med mig bara.

Ha en bra kväll!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0