Vilka är ni?

BeingTobbe och Sofia.  Vilka är ni?

Efter att jag gick in på BeingTobbe´s blogg..så har mitt internet vart konstigt.

Jag har väl blivit lurad antar jag. Dum som jag är. Har säkert världens virus nu. Skulle inte förvåna mig.Hoppas mitt antivirus program hittar det iså fall.

Har kollat på lägenhet idag med ju. Den var rätt kompakt. Men lagom i storlek och så. Men det va ju inget badkar. Men det fanns en tvättmaskin :D

Men nu måste jag se till att få med mig allt jag ska ha med mig. Ska ju jobba hela helgen så ja kommer ju sova borta.

Men ha en bra fredag/helg!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Zandra

uppdatera blogg hjärtat ;)

2009-02-28 @ 22:38:26
URL: http://zandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0