Vilken dag..

Idag har vart min dag.
Började med att dom ringde fr Alebyggen och undrade om jag va intresserad av en lägenhet..synd bara att den va för dyr för mig. Så va tvungen att tacka nej..men nu vet jag att dom har koll på mig o kommer me säkerhet att få ett erbjudande t en lägenhet snart igen..Underbart.

Sen ringde dom fr jobbet som jag va på intervju för i fredags..jobbet e mitt. Ska prov jobba på torsdag för att se om d funkar. gör d det så e d BYE BYE till det gamla jobbet :D

Sen har jag o Big Mac(Zandra) shopat i Sisjön. Blev massa saker t henne lilla Leo. Och en del saker t mina djur.
Sen när vi kom tbax t Frölunda Torg så skulle jag hitta en nappflaska t JK´s lille plutt. Men shit..d va inte d lättaste..Tänkte att dom borde ha nån lite finare på leksaks affären eller Åhléns..men inte d..fanns på Hemköp som tur e..blev me Alfons på :P

Men nu ska ja sätta mig i soffan me JK och mysa o kolla på Simpson´s.

Sov gott!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0